Siódma rano - w drodze do Kaprun.
|
Rozładunek sprzętu pod dolną stacją kolejki gondolowej.
|
W oczekiwaniu na wyjazd do Alpicenter - rozmowa z Richardem Feichtnerem (w czerwonej kurtce).
|
Jedziemy na górę.
|
Widok z gondoli.
|
Przeładunek sprzętu z gondoli na kanapy - na stacji pośredniej.
|
Widok z kanapy.
|
Na kanapie
|
Nasza baza w podziemiach Alpicenter.
|
Przebieramy się pod otworem Feichtnerschachthohle.
|
Agnieszka Gajewska przed wejściem do jaskini.
|
Na nartach.
|
Jak nie w jaskini to na nartach.
|
Puma i Agnieszka na nartach.
|
Widok z kotła na północ.
|
Widok z grani na stronę południową.
|
Widok z grani na stronę południową.
|
W tle widoczny wierzchołek Kitzsteinchornu.
|
Kitzsteinhorn 3203 m n.p.m.
|
Alpy. W dole widoczne Zell am See i jezioro Zeller See.
|
Alpicenter - baza wyprawy, położona na wysokości 2450 m n.p.m. W jej podziemiach mieszkaliśmy.
|
"Centrum dowodzenia" w podziemiach Alpicenter.
|
Chłopcy wcinają makaron z serem.
|
Mogliśmy się łączyć z całym światem... oczywiście przez internet.
|
Widok na otwór Feichtnerschacht - pod zacienioną śnieżną skarpą.
|
W otworze Feichtnerschacht - Jan Kućmierz po wyjściu z -1049m.
|
W otworze Feichtnerschacht - Wojciech Sieprawski po wyjściu z -1049m.
|
Wreszcie na słońcu.
|
Janek
|
Wojtek
|
Po wyjściu z jaskini. W tle Alpicenter - nasza baza.
|
Na bazie.
|
Przed Alpicenter. Chłopcy robią furorę w tłumie narciarzy.
|
Zmęczeni ale zadowoleni - na bazie w Alpicenter.
|
Czas na wyczekiwaną kompiółkę.
|
Obliczenia, obliczenia - przeliczamy dane pomiarowe wyniesione z jaskini.
|
Nauka jazdy na nartach.
|
Nauka jazdy na nartach.
|
Nauka jazdy na nartach.
|
Nauka jazdy na nartach.
|
Janek ze swoim instruktorem narciarstwa Jarkiem Matrasem.
|
Jechane...
|
Na bazie.
|
W czasie wizualizacji ciągów poligonowych jaskini w 3D
Przy pomocy programu napisanego przez Pawła Migałę.
|
Śnieżna zamieć w dniu powrotu.
|
Zjeżdżamy kanapami w zamieci.
|
Zjeżdżamy kanapami w zamieci.
|
Przeładunek na Gondole.
|
Przeładunek na Gondole.
|
W dolinie - pożegnanie z Kitzsteinhornem.
|
|